Повідомлення

Перейти до розділу
13 липня 14:32
Фінальне засідання Комітету перед канікулами пройшло конструктивно
докладніше
11 липня 19:00
Таксистів викликали на діалог докладніше
05 липня 21:17
ПРЕС-АНОНС докладніше
14 липня 10:36
Голова Комітету – про підсумки шостої сесії парламенту докладніше
29 березня 17:07
Делегація Світового банку високо оцінила діяльність парламентського Комітету з питань транспорту докладніше
07 березня 15:36
Привітання Голови Комітету з питань транспорту Ярослава Дубневича з Міжнародним жіночим днем
докладніше
24 лютого 15:51
Інформація щодо засідання робочої групи докладніше
27 грудня 17:28
Привітання Голови Комітету з питань транспорту Верховної Ради України Ярослава Дубневича з Новим Роком та Різдвом Христовим докладніше
08 грудня 15:34
Новий рік зустрінемо в Кракові!


докладніше
28 листопада 18:55
Інформація щодо спільного засідання Комітету з питань транспорту Верховної Ради України та Комісії інфраструктури Сейму республіки Польща

 


докладніше
28 жовтня 12:20
Привітання до дня автомобіліста докладніше
Аудіо Фото

Медіа-архів

RSS
23 червня 2017, 16:05

Голова Комітету Верховної Ради України з питань транспорту Ярослав Дубневич виступив на форумі з питань безпеки дорожнього руху

Вчора у Києві відкрився Перший міжнародний конгрес з питань реформування системи управління безпеки дорожнього руху. Ключова мета заходу, який під патронатом Уряду організовано Торгово-промисловою палатою України та НДІ економічних і управлінських проблем безпеки дорожнього руху за участі Комітету Верховної Ради з питань транспорту, - пошук стратегії, як зменшити смертність на українських дорогах.

 

Обговорюються різноманітні аспекти проблеми - від державної політики в цій сфері до аналізу стану дорожньої інфраструктури та захисту прав жертв ДТП.

 

В панелях Конгресу беруть участь представники влади,  дорожньої та транспортної галузей, експертного середовища, закордонні фахівці. Піднімається широке коло питань, пов язаних з проблемою смертності на шляхах України в наслідок ДТП. Порівняно з сусідніми країнами та країнами ЄС, ми маємо надзвичайно високі показники - це значні людські та економічні втрати. За результатами дослідження "Глобальний тягар хвороб", яке було підготовлено Всесвітньою організацією охорони здоров'я (ВООЗ), ДТП є першою за поширеністю причиною смерті українців у віці від 15 до 24 років.

Виступаючі на одній з панелей Конгресу, голова парламентського Комітету з питань транспорту Ярослав Дубневич, зокрема, наголосив: одна з головних причин такого стану на дорогахвідсутність державної політики в питанні безпеки руху тривалий час тавідсутність системи фінансування.

За словами Я. Дубневича, лише у грудні 2015 року ситуація зрушила з місця: пройшли перші в історії українського парламенту тематичні парламентські слухання ("Стан і перспективи забезпечення в Україні безпеки дорожнього руху"). Їх рекомендації було схвалено Постановою Верховної Ради у квітні 2016 року. Пізніше, у травні минулого року Комітет з питань транспорту звернувся до премєр-міністра з пропозиціями щодо створення Національного агентства із організації та забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні, створення системи фінансування відповідних заходів. Запропонували розробити Стратегію з підвищення безпеки руху та забезпечити технічну частину: запровадити систему автоматичної фіксації порушень за допомогою технічних засобів відео- та фотокамер. Стратегію було розроблено за участі Транспортного комітету, та інших держструктур в межах міжвідомчої групи. Документ отримав високу оцінку експертного середовища, цього року його було затверджено Кабміном. Розробка Держпрограми також близька до завершення.

«Зараз на розгляді нашого Комітету знаходиться законопроект про створення Національного агентства з питань організації та безпеки дорожнього руху,-- повідомив у своєму виступі голова Комітету з питань транспорту.--  Це той самий орган, який безпосередньо буде втілювати держполітику в цій сфері. Не треба створювати ще безліч якихось нових структур, плодити бюрократію. Я за те, щоб було єдине агентство, яке буде акумулювати в собі всі напрямки, що стосуються безпеки дорожнього руху: це й технічний контроль за якістю шляхів при їх будівництві чи ремонті, й контроль за станом автотранспорту, й питання фінансування».

На думку народного депутата, Національне агентство має розпочати роботу якнайшвидше. Саме воно дозволить своєчасно та ефективно запроваджувати всі необхідні заходи та контролювати залучення коштів. Адже завдяки прийняттю пакету законів про Дорожній фонд з наступного року на безпеку руху буде виділятись суттєва сума -- 5% з Дорожнього фонду. До того ж, очікується залучення інвестицій.

«Ключове завдання для нас скоротити рівень смертності на шляхах якнайшвидше. Плануємо, що втілення в життя Стратегії дозволить знизити показник вполовину вже через три роки. Євросоюз ставить нам за мету зробити дороги без жертв до 2050 року. Думаю, це цілком реально. На шляхах має бути нульова смертність»,-- наголосив Я.Дубневич