Повідомлення

Перейти до розділу
22 травня 13:20
23 травня у Комітеті відбудеться засідання, присвячене розгляду низки законопроектів та діяльності ПАТ "УЗ" докладніше
13 липня 14:32
Фінальне засідання Комітету перед канікулами пройшло конструктивно
докладніше
11 липня 19:00
Таксистів викликали на діалог докладніше
20 квітня 17:45
В Комітеті з питань транспорту пройшов Круглий стіл з обговорення законопроекту про Внутрішній водний транспорт докладніше
19 квітня 17:00
Голова Комітету ВРУ з питань транспорту Ярослав Дубневич відкрив Третій Український інфраструктурний форум докладніше
04 квітня 19:00
Відбулося засідання Комітету Верховної Ради з питань транспорту докладніше
04 квітня 17:37
Комітет ВРУ з питань транспорту прийняв делегацію з Національних зборів Йорданії докладніше
16 березня 16:04
Засідання Комітету 21.03.2018 р. докладніше
19 лютого 19:14
Курс на Європу: у Комітеті обговорили з представниками ЄС перспективи імплементації європейського законодавства у транспортній галузі України докладніше
09 січня 10:30
Результативний 2017-й та перспективний 2018-й: підсумки та плани Комітету з питань транспорту докладніше
07 грудня 17:02
Європейський напрямок – якісні закони докладніше
Аудіо Фото

Медіа-архів

RSS
08 грудня 2016, 15:34

Новий рік зустрінемо в Кракові!

Вчорашнє засідання парламентського Комітету з питань транспорту пройшло надзвичайно жваво – незважаючи на те, що тривало понад три години. «Героєм дня» стало ПАТ "Укрзалізниця". Левова частина питань була присвячена саме йому.

Найперше: щодо прийняття мораторію на примусове стягнення з ПАТ "Укрзалізниця"  боргів, які виникли у підприємств, що зараз знаходяться в зоні АТО, або в зоні військових дій. Передусім, ДП "Донецька залізниця". Комітет одноголосно підтримав мораторій на примусове стягнення боргів та списання коштів з ПАТ "Укрзалізниця". 

Сподіваємось, цей законопроект знайде підтримку у колег – сьогодні він буде розглядатись в парламенті. До речі, планувалось, що стоятиме першим, але через низку невирішених бюджетних питань голосування за законопроекти, підготовані нашим Комітетом , відтерміновується на декілька годин.

Обговорили  й рішення спільного виїзного засідання з Комісією інфраструктури сейму Польщі: продовжити маршрут Інтерсіті+ Київ-Львів зі Львова до Перемишля. Залізниця цілком може конкурувати з автоперевізниками, якщо ціна квитка знизиться до 5-7 євро. Ініціативу підтримано. Сподіваємось, що всі, хто бажає, зможуть зустріти Різдво вже в Кракові та Перемишлі.

Втім, більшість часу було присвячено стану справ власне в самій Укрзалізниці. Якщо в двох словах: нинішній рік виявився для неї критичним – це признав і присутній Войцех Балчун. Відбувся такий собі стрес-тест. Прозвучало багато критичних зауважень на адресу керівництва ПАТ "Укрзалізниця". Комітет взяв озвучену інформацію до відома. Було прийнято рішення дати для виправлення ситуації  керівництву УЗ ще три місяці й заслухати його навесні.  Члени Комітету висловили сподівання, що з нового року ситуація поліпшиться: й потягів стане більше, й вагони будуть охайнішими та новішими, й ціни не дуже шокують.