21 червня 2022, 17:03

21 червня 2022 року відбулося засідання Комітету з питань транспорту та інфраструктури

 

21 червня 2022 року відбулося засідання Комітету з питань транспорту та інфраструктури за участі народних депутатів України, представників Міністерства інфраструктури України, Державіаслужби, АТ «Укрпошта».

На засіданні обговорювався проект закону «Про внесення змін до Закону України «Про поштовий зв’язок» щодо забезпечення безперебійного функціонування судової влади» (реєстр.№ 7397), яким передбачається, що до початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи в складі всіх модулів національний оператор безоплатно надає послуги поштового зв’язку судам загальної юрисдикції. Комітет рекомендував Верховній Раді України відхилити законопроект.

Члени Комітету також розглянули проект постанови «Про вжиття невідкладних заходів, спрямованих на стабілізацію роботи Акціонерного товариства «Укрпошта» (реєстр.№ 5803), яким пропонується надати доручення КМУ розглянути питання щодо перегляду умов оплати праці генерального директора АТ «Укрпошта та рекомендував Верховній Раді України відхилити проект постанови.

Народні депутати розглянули та рекомендували Верховній Раді України прийняти за основу та в цілому проект Закону України «Про ратифікацію Поправки та Другої поправки до Конвенції про оцінку впливу на навколишнє середовище у транскордонному контексті» (реєстр. 0154), який передбачає конкретизацію переліку видів діяльності, що можуть мати вплив на навколишнє середовище у транскордонному контексті:

- будівництво автомагістралей, швидкісних доріг, ліній для залізничного руху на великі відстані, а також аеропортів з базовою довжиною злітно-посадкової смуги 2100 метрів або більше;

- будівництво нових автомобільних доріг, що мають чотири і більше смуг руху, або реконструкція та/або розширення існуючих доріг, що мають дві або менше, з метою створення чотирьох або більше смуг за умови, що така нова дорога, або реконструйована та/або розширена ділянка дороги становитиме 10 км або більше безперервної протяжності;

- торгові порти, а також внутрішні водні шляхи та порти для внутрішніх водних перевезень, що можуть приймати судна тоннажнітю понад 1350 метричних тонн.

Також, за результатами обговорення Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді України прийняти за основу:

- проект постанови Верховної Ради України (реєстр. 7298), якою передбачається затвердити завдання Національної програми інформатизації на 2022 - 2024 роки, які передбачають створення, розвиток та забезпечення функціонування електронної бази даних про технічні характеристики національних та місцевих автомобільних доріг, створення, розвиток та забезпечення функціонування автоматизованого сервісу проведення аеронавігаційних досліджень впливу об’єктів на безпеку польотів та роботу радіотехнічних приладів цивільної авіації, розвиток та забезпечення функціонування Єдиної інформаційної системи Державіаслужби;

- законопроект  (реєстр.№ 6439), яким посилюється кримінальна відповідальність за протиправні дії та втручання в діяльність залізничного транспорту (розукомплектування вантажних вагонів, розкрадання вантажів та умисні руйнування і пошкодження елементів залізничної інфраструктури), що призводить до створення аварійно-небезпечних ситуацій, порушення стабільної роботи залізничного транспорту, невиконання графіків руху поїздів та інших негативних наслідків.

З огляду на висловлені до законопроекту зауваження, Комітет прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді України повернути суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання законопроект «Про внесення змін до статті 9 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (реєстр.№5198), яким встановлюється залежність страхових сум за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від мінімальної заробітної плати, тоді як чинною редакцією статті 9 зазначеного Закону встановлені розміри страхових сум, які переглядаються Уповноваженим органом (з 01.07.2020 року це Національний банк) відповідно до рівня інфляції та індексу споживчих цін.