14 вересня 2020 року у Комітеті Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури відбулася робоча нарада з представниками міністерств та інших органів виконавчої влади, бізнесу, галузевих організацій і асоціацій сфери водного транспорту та інших заінтересованих сторін з метою обговорення проекту Закону України «Про внутрішній водний транспорт» (реєстр. № 1182-1-д від 17.01.2020) в рамках проведення Комітетом роботи з його доопрацювання для внесення на розгляд Верховної Ради України у другому читанні.

Участь у заході взяли народні депутати України – члени Комітету, заступник Керівника Офісу Президента України Юлія Ковалів, Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольга Стефанішина, Міністр інфраструктури України Владислав Криклій, керівництво та представники Мінекології,  Мінекономіки, Міністерства з питань стратегічних галузей промисловості України, Морської адміністрації, Держгеонадра, Держводагенства, Держрибагенства, Адміністрації Держприкордонслужби, Антимонопольного комітету України, а також Команди підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури України (Reform Support Team, RST), проекту технічної допомоги ЄС «Сприяння транспортному розвитку річки Дніпро».

Від бізнесу і галузевих організацій та асоціацій були представники Американської торгівельної палати в Україні, Європейської Бізнес Асоціації, ТОВ «СП РИСОІЛ  ТЕРМІНАЛ», ТОВ СП «Нібулон», компанії «БУНГЕ УКРАЇНА», ТОВ «Гермес-Трейдінг», АСК «Укррічфлот», ДУ «Держгідрографія», ВГО «Українська аграрна конфедерація», Української Зернової Асоціації, Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України, Українського союзу промисловців та підприємців, Асоціації підприємств-надрокористувачів «Нерудні надра України», Асоціації суднобудівників України «УКРСУДПРОМ», Професійної спілки робітників морського транспорту України.

Під час робочої наради було наголошено на тому, що цей законопроект є одним із пріоритетних на сьогодні в транспортній галузі, визначений як невідкладний Президентом України Володимиром Зеленським згідно з Указом від 08 листопада 2019 року № 837 та перебуває на контролі у Глави держави.

Крім того, сфера водного транспорту охоплена Угодою про асоціацію між Україною та ЄС, а тому прийняття законопроекту реєстр. № 1182-1-д, що передбачає імплементацію регламентів і директив ЄС у цій сфері, набуває ще більшої ваги з огляду на зобов’язання України відповідно до цієї Угоди.

Після прийняття законопроекту у першому читанні (24 квітня 2020 року) Комітетом було здійснено значну роботу з метою узгодження позицій та підготування порівняльної таблиці до законопроекту до другого читання, зокрема проведено 7 засідань підкомітету з питань річкового транспорту, на яких обговорено усі поправки та пропозиції, а також проведено робочі наради з народними депутатами України – членами Комітету Верховної Ради України з питань антикорупційної політики та Комітету Верховної Ради України з питань екологічної політики та природокористування, керівництвом і фахівцями Мінінфраструктури, Мінекології, інших заінтересованих органів та організацій.

Голова підкомітету з питань річкового транспорту Ковальов Артем Володимирович надав інформацію про результати цієї роботи та сформовані позиції підкомітету щодо основних зауважень і пропозицій, які були дискусійними і найбільше піднімалися з боку представників органів влади та основних учасників ринку у цій сфері.

Разом з цим, на робочій нараді було надано можливість її учасникам ще раз висловити свої застереження, поставити запитання та отримати вичерпні відповіді на них.

Більшість учасників заходу підтримали позицію Комітету, Офісу Президента України, Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України, профільного Міністерства інфраструктури України щодо необхідності прийняття цього, в переважній більшості, компромісного варіанту законопроекту задля відновлення перевезень внутрішніми водними шляхами та його розвитку, сприяння економічному зростанню України.

 

Повернутись до списку публікацій

Версія для друку

Ще за розділом


“Новини”

09 жовтня 2024 10:10
18 вересня 2024 11:08
02 вересня 2024 17:34
02 вересня 2024 13:50
15 серпня 2024 16:47
13 серпня 2024 17:45
24 травня 2024 11:04
09 травня 2024 14:35
17 квітня 2024 10:12
16 квітня 2024 10:53