Повідомлення

Перейти до розділу
21 березня 14:39
Верховна Рада ухвалила Закон України щодо дерегуляції господарської діяльності у галузі цивільної авіації. докладніше
06 лютого 15:11
Звіт про роботу Комітету з питань транспорту та інфраструктури за період 8 сесії 9 скликання (вересень 2022 р. – лютий 2023 р.) посилання...
29 грудня 09:23
Звіт про роботу Комітету з питань транспорту та інфраструктури за 2022 рік посилання...
17 квітня 10:12
16 квітня 2024 року відбулось засідання підкомітету з питань авіаційного транспорту докладніше
16 квітня 10:53
15 квітня 2024 року відбулося засідання Комітету з питань транспорту та інфраструктури докладніше
11 квітня 10:58
10 квітня 2024 року відбулося засідання Комітету з питань транспорту та інфраструктури докладніше
09 квітня 14:21
8 квітня 2024 року відбулась спільна координаційна зустріч керівництва та членів Комітету з питань транспорту та інфраструктури із представниками Світового банку докладніше
22 лютого 09:13
21 лютого 2024 року відбулось засідання підкомітету з питань автомобільного транспорту Комітету з питань транспорту та інфраструктури докладніше
19 лютого 17:06
19 лютого 2024 року відбулося засідання Комітету з питань транспорту та інфраструктури докладніше
25 січня 17:56
25 січня 2024 року відбулося засідання Комітету з питань транспорту та інфраструктури докладніше
10 січня 15:37
10 січня 2024 року відбулося засідання Комітету з питань транспорту та інфраструктури докладніше
Аудіо Фото

Медіа-архів

RSS
03 грудня 2020, 12:21

Внутрішньому водному транспорту бути! Парламентом ухвалено без перебільшення історичне рішення. Сьогодні, 03 грудня 2020 року, 276 голосами «ЗА» народних депутатів України прийнято Закон України «Про внутрішній водний транспорт».

 

Внутрішньому водному транспорту бути! Парламентом ухвалено без перебільшення історичне рішення.

Сьогодні, 03 грудня 2020 року, 276 голосами «ЗА» народних депутатів України прийнято Закон України «Про внутрішній водний транспорт».

Прийняття Закону – це старт реформи річкових перевезень. Це розвиток вантажних і пасажирських перевезень по річці, гарантія належного утримання річкової інфраструктури, рівноправного доступу до неї всіх операторів, стимулювання створення відкритого і конкурентного ринку перевезень по воді.

Також це гармонізація нашого законодавства до законодавства Європейського Союзу.

Реалізація Закону, як очікується, дозволить в найближчі роки збільшити вантажоперевезення по річці до 30 мільйонів тонн на рік з прямим економічним річним ефектом для держави в 13-16 мільярдів гривень. Своєю чергою, це дозволить дати розвиток супутнім напрямам і бізнесам з прямим економічним ефектом 17-18 мільярдів гривень на рік.

Реформа річкових перевезень призведе до створення нових робочих місць – до десяти тисяч у галузі, збільшення наповнення бюджету, сприятиме розвитку міжнародної торгівлі, створить відповідні умови для приватних інвестицій у реконструкцію та будівництво річкових портів. А ще стимулюватиме розвиток суднобудування із залученням українських та іноземних інвестицій.

Розвиток річкової логістики також істотно поліпшить екологічну ситуацію, адже у всьому світі перевезення по воді – самий екологічний спосіб доставки вантажів і переорієнтувавши вантажі з автодоріг суттєво зменшяться шкідливі викиди. Крім того, буде суттєва економія на ремонтах доріг – 1 мільйон тонн вантажів, перевезеного по річці, економить 1 мільярд гривень на ремонтах доріг протягом чотирьох років.

Законом передбачається скасування цілого ряду зборів для перевізників. Більш того, для суден внутрішнього плавання передбачаються ряд знижок на портові збори в морських портах.

У Законі закладено механізм стабільного фінансування не тільки витрат на утримання річкової інфраструктури, але і витрати на капітальні інвестиції та модернізацію. Для цього передбачається створення Державного фонду розвитку внутрішніх водних шляхів з такою ідеологією: ті платежі в бюджет, які відбуваються на річці, повинні йти на розвиток річки.

Також, розвиваючи річкову інфраструктуру і проводячи днопоглиблення, забезпечуватиметься підтримання потрібних параметрів суднового ходу і гарантування необхідних глибин відповідно до розробленого проекту, відбудеться очищення наших судноплавних річок.

Закон має набрати чинність з 01 січня 2022 року, а для окремих його положень передбачено перехідний період в 3 роки.

Подяка усім причетним до цієї знакової події для транспортної галузі – прийняття Закону України «Про внутрішній водний транспорт».

Далі буде!